Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Generelt

Må jeg betale toll på varene?

Nei! Vårt lager er i Lillestrøm, slik at du får rask levering og ingen tollgebyrer!

Tilbyr dere gratis frakt?

Ja, vi tilbyr gratis frakt i Norge for ordre over 299.-

Kan jeg kontakte dere hvis jeg har spørsmål relatert til produktene?

Ja, bare kontakt oss på email, kontakt skjema eller send en PM på Facebook/instagram (@utseende.no). Beskriv gjerne din hud utfordring samt hva du du ser etter så vil vår hudterapaut svare deg så fort vi kan. 

Du kan også lese mer om hudtype og hudutfordringer her. Vi har også sortert produkter som passer til din hudtype og hudtilstand. 

 

Levering

Hvorfor har min pakke blitt levert i post i butikk?

Hvis du har bestilt en større odre som ikke får plass i en standard postkasse, så kan ordren bli omgjort til post i butikk i stedet for levering til postkassen. Du får melding om dette fra Bring.

Hva gjør jeg når jeg har mottatt feil varer?

Gi oss beskjed på post@utseende.no, så vil vi hjelpe deg videre.

Jeg la inn en bestilling på utseende.no for flere dager siden, men har ikke fått beskjed om at den er sendt. Hvor blir det av pakken min?

Noen ganger opplever vi uforutsette problemer som medfører forsinkelser. Forsendelsen (etter utlevering til Bring) skal normalt ta mellom 2-3 over hele landet. På enkelte strekninger kan postgangen være opptil 5 virkedager.

Kan jeg hente varene selv?

Ja, det er mulig. 

Ved valg av Hentes i Sørumsgata 29, 2004 Lillestrøm (etter avtale pr. e-post). Du vil motta en melding per epost om når pakken er klar for henting. Vi har begrenset åpningstid for denne frakt metoden. Henting av pakker vil kun være mulig etter avtale på hverdager mellom klokken 12-14. 

Bestilling

Jeg ønsker å endre min ordre. Er det mulig?

Etter at du har bestilt er det i de fleste tilfeller dessverre ikke lenger mulig å endre din bestilling da vi plukker og sender fortløpende. Har du fått en leveringsbekreftelse kan vi ikke gjøre endringer. Vi kan heller ikke love at vi rekker å gjøre endringer, selv om du kontakter oss.

Kan jeg slå sammen to ordre jeg nylig har bestilt til én og samme forsendelse?

Nei, dessverre. Ordrene er unike og plukkes på tilfeldige tidspunkt, og er som regel på forskjellig sted i prosessen. Vi får ikke stoppet og endret dette.

Jeg ønsker å legge til en vare på ordren. Er det mulig?

Nei, det er ikke mulig å legge til varer på en ordre. Har du bestilt med kort er det ikke mulig å øke det reserverte beløpet.

Koreansk Hudpleie

Kan menn bruke K-Beauty produktene?

Ja, produktene er for alle kjønn og alle aldre.

Koreanske skjønnhetsprodukter er kun for asiatisk hud?

Nei det stemmer ikke! Hud er hud. Som alle andre hudpleieprodukter, se etter produkter for hudtypen din (tørr, følsom, kviserutsatt, fet, etc.), så er du klar når det gjelder koreanske hudpleieprodukter. Alle takler de samme problemene som mennesker fra alle bakgrunner når det gjelder hud - kviser, fet hud, dehydrert hud, rødhet, rynker osv. - Så hudpleieproduktene er formulert for å holde huden sunn og adressere denne universelle huden. 

Bør jeg ta på meg solkrem på overskyet dager?

Solkrem er sunt for huden din hver dag! Vi hører ofte folk si at det er overskyet eller at de er inne/jobb hele dagen, så de hopper over solkremen. 

Dessverre trenger solstrålene gjennom skyer, og hvis du sitter ved et vindu, får du soleksponering. Solskader er reell, og ikke beskytte oss mot solen kan være den mest ødeleggende tingen vi kan gjøre mot huden vår. Gjør det til en vane med å bruke daglig Solkrem før du drar ut døren, vil gjøre en stor forskjell om 10, 20 år senere.