Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Generelt

Må jeg betale toll på varene?

Nei! Vårt lager er i Lillestrøm, slik at du får rask levering og ingen tollgebyrer!

Tilbyr dere gratis frakt?

Ja, vi tilbyr gratis frakt i Norge for ordre over 499.-

Kan jeg kontakte dere hvis jeg har spørsmål relatert til produktene?

Levering

Hvorfor har min pakke blitt levert i post i butikk?

Hvis du har bestilt en større odre som ikke får plass i en standard postkasse, så kan ordren bli omgjort til post i butikk i stedet for levering til postkassen. Du får melding om dette fra Bring.

Hva gjør jeg når jeg har mottatt feil varer?

Gi oss beskjed på kundeservice@utseende.no, så vil vi hjelpe deg videre.

Vi pakker din bestilling manuelt, og dessverre kan feil oppstå. Dette ordner vi selvsagt opp snarest. 

Obs! Varer du har mottatt feil må ikke åpnes og returneres i original stand. Vår kundeservice vil hjelpe deg videre med registrering og retur av varen. Riktig vare vil ettersendes så snart feilsendt vare er returnert.

Jeg la inn en bestilling på utseende.no for flere dager siden, men har ikke fått beskjed om at den er sendt. Hvor blir det av pakken min?

Noen ganger opplever vi uforutsette problemer som medfører forsinkelser. Forsendelsen (etter utlevering til Bring) skal normalt ta mellom 2-3 dager over hele landet. På enkelte strekninger kan postgangen være opptil 5 virkedager.

Kan jeg hente varene selv?

Nei, det er ikke mulig dessverre. 

Vi har besluttet å avslutte denne tjenesten fordi vi har mottatt mange pakker som ikke ble hentet.

Hva skjer hvis jeg ikke rekker hente pakke hos Postens utleveringssted innen fristen?

Posten sender ut påminnelse dersom du glemmer eller ikke har hatt anledning til å hente din bestilte pakke.

Dersom pakken ikke blir hentet ut innen angitt dato vil den gå i retur til oss, og du vil bli belastet et gebyr på kr. 69,- for å dekke kostnadene vi har i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede produkter omfattes ikke av angreretten.

Kan jeg spore pakken?

Ja, alle pakker blir sendt med sporingsnummer. Linken/sporingsnummeret finner du i SMS eller email fra Posten/Bring (Transportøren).

Pakken er levert fra vår side til kjøper når Posten/Bring (transportøren) bekrefter levert i postkassen/på døren eller ved hentested (Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes).

Bestilling

Jeg ønsker å endre min ordre. Er det mulig?

Etter at du har bestilt er det i de fleste tilfeller dessverre ikke lenger mulig å endre din bestilling da vi plukker og sender fortløpende. Har du fått en leveringsbekreftelse kan vi ikke gjøre endringer. Vi kan heller ikke love at vi rekker å gjøre endringer, selv om du kontakter oss.

Kan jeg slå sammen to ordre jeg nylig har bestilt til én og samme forsendelse?

Nei, dessverre. Ordrene er unike og plukkes på tilfeldige tidspunkt, og er som regel på forskjellig sted i prosessen. Vi får ikke stoppet og endret dette.

Jeg ønsker å legge til en vare på ordren. Er det mulig?

Nei, det er ikke mulig å legge til varer på en ordre. Har du bestilt med kort er det ikke mulig å øke det reserverte beløpet.

Koreansk Hudpleie

Kan menn bruke K-Beauty produktene?

Ja, produktene er for alle kjønn og alle aldre.

Koreanske skjønnhetsprodukter er kun for asiatisk hud?

Nei det stemmer ikke! Hud er hud. Som alle andre hudpleieprodukter, se etter produkter for hudtypen din (tørr, følsom, kviserutsatt, fet, etc.), så er du klar når det gjelder koreanske hudpleieprodukter. Alle takler de samme problemene som mennesker fra alle bakgrunner når det gjelder hud - kviser, fet hud, dehydrert hud, rødhet, rynker osv. - Så hudpleieproduktene er formulert for å holde huden sunn og adressere denne universelle huden. 

Bør jeg ta på meg solkrem på overskyet dager?

Solkrem er sunt for huden din hver dag! Vi hører ofte folk si at det er overskyet eller at de er inne/jobb hele dagen, så de hopper over solkremen. 

Dessverre trenger solstrålene gjennom skyer, og hvis du sitter ved et vindu, får du soleksponering. Solskader er reell, og ikke beskytte oss mot solen kan være den mest ødeleggende tingen vi kan gjøre mot huden vår. Gjør det til en vane med å bruke daglig Solkrem før du drar ut døren, vil gjøre en stor forskjell om 10, 20 år senere.

Retur

Kan jeg returnere varer?

Ja det kan du.
Retur av varer belastes Kr 69.- for frakt. (Eksempel: Produktet som returneres koster 169 kr. som krediteres minus 69 kroner i frakt = 100 Kroner tilbakebetalt)
 
Send oss en epost med en liten beskrivelse på hvorfor du ønsker å returnere varen. Vi sender deg en ferdig frankert etikett på epost denne printes ut og festes på esken. Lever den inn hos din nærmeste postkontor.